Aktualności

Ważna informacja dla rodziców i uczniów.

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice,

decyzją Ministra Edukacji Narodowej wynikającą z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa informujemy, że w dniach od 12 marca br. do 10 kwietnia br.
nie będą prowadzone zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.

W związku z wprowadzeniem nowego rozporządzenia w pracy szkoły nastąpią zmiany:

  • Od dnia 25 marca nauka w naszej szkole odbywać się będzie zdalnie, z wykorzystaniem środków komunikacji internetowej -Nauczyciele będą kontaktować się z rodzicami oraz  dziećmi przekazując treści programowe, polecenia, materiały edukacyjne za pośrednictwem maili, telefonów czy Messengera.
  • Każdy z nauczycieli poinformuje w najbliższym czasie o sposobie odsyłania do niego zadanych prac, by te mogły zostać sprawdzone i ocenione.                                             
  • Tygodniowy zakres treści nauczania przekazywany przez nauczycieli będzie zgodny z tygodniowym planem zajęć, który obowiązywał podczas zajęć do 12.03.2020r. Ilość treści zostanie dostosowana do obecnej sytuacji, by nie powodować zbyt dużego obciążenia dla uczniów oraz by nauka nie była spędzana tylko przed ekranem komputera.
  • Do każdego nauczyciela oraz wychowawcy rodzice i uczniowie mogą zwrócić się o pomoc lub poradę w zakresie realizowanych przez niego treści – za pośrednictwem wymienionych wyżej środków przekazu.
  • Do Wychowawców i Pani Pedagog mogą zwracać się uczniowie oraz rodzice potrzebujący wsparcia w zaistniałej sytuacji – za pośrednictwem maila.
  • Do Pani Agnieszki Bidzińskiej drogą mailową mogą zwracać się o pomoc uczniowie, którzy potrzebują dodatkowej pomocy z matematyki.
  • Nauka w formie zdalnej ma charakter obowiązkowy, obejmuje wszystkich uczniów naszej szkoły i podlega ocenie na stosowanych do tej  pory zasadach.

 

 

Uczniowie

  1. Samodzielnie (np. przez maila, Messengera) lub z pomocą rodziców nawiązujcie kontakt z wychowawcą i nauczycielami.
  2. Zorganizujcie swój dzień, najlepiej zgodnie z pomysłem podsuniętym przez Panią Pedagog.
  3. Pamiętajcie, że najlepsze efekty daje praca systematyczna!
  4. Wszelkie wątpliwości na bieżąco zgłaszajcie nauczycielom (samodzielnie lub prosząc o pośrednictwo rodziców).
  5. Czasu spędzonego przy komputerze nie należy niepotrzebnie przedłużać. Przerwy, nawet krótkie są obowiązkowe!
  6. Przestrzegajcie zasad bezpieczeństwa w pracy z komputerem i w Internecie.
  7. Pamiętajcie o etykiecie językowej i kulturze w komunikacji z nauczycielami (zwroty grzecznościowe mile widziane!).
  8. Dbajcie o swoje bezpieczeństwo, stosując się do zaleceń.

 

 

Rodzice

  1. Zachęcajcie dzieci do samodzielnej pracy.
  2. Bądźcie w kontakcie z wychowawcą i nauczycielami: udostępnijcie swój adres e-mailowy, sprawdzajcie stronę internetową szkoły.
  3. W miarę możliwości wspierajcie (ale nie wyręczajcie!) dzieci w wykonywaniu zadanych prac.

 

Z poważaniem
Małgorzata Duda

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 marca 2020 11:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: hdziobka
Ilość wyświetleń: 286
25 marca 2020 11:14 (hdziobka) - Opublikowanie dokumentu.
25 marca 2020 11:14 (hdziobka) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie ZSP w Sarnówku Dużym::Witamy na stronie ZSP w Sarnówku Dużym::